جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۱۱
کد خبر: ۸۲۱۶۹
|
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱
در ادبستان حماسه فرهنگسرای خاتم نقد و بررسی می شود

روایت عباس دست طلا از هشت سال دفاع مقدس

«عباس دست طلا» کتاب تحسین شده مقام معظم رهبری، با حضور نویسنده، راوی و شخصیت محوری اثر در ویژه برنامه ادبستان حماسه فرهنگسرای خاتم هشتم مرداد مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ ویژه‌برنامه ادبستان حماسه با معرفی کتاب «عباس دست طلا»،از آثار موفق و پرفروش دفاع مقدس با هدف آشنایی مخاطبین با ارزش ها و رشادت های اقشار مختلف در هشت سال دفاع مقدس پنج شنبه هشتم مرداد در فرهنگسرای خاتم برگزار می شود.

در این برنامه محبوبه معراجی‌پور نویسنده کتاب و صاحب 14 اثر در حوزه دفاع مقدس و عباس‌علی باقری ترابر سنگین اهواز شخصیت محوری کتاب حضور خواهند داشت.

معراجی پور نویسنده کتاب متولد ۱۳۵۱ است و نگارش چندین اثر پژوهشی و  فیلمنامه، برگزاری دوره های آموزشی داستان‌نویسی، داوری مسابقات ادبی و دریافت جوایز متعدد در جشنواره ها و مسابقات داستان نویسی از جمله افتخارات اوست.

ویژه برنامه ادبستان حماسه پنج شنبه 8 مرداد ماه از ساعت 10 تا 12 در کتابخانه  قائم(عج) به نشانی شهرک ولیعصر(عج)، ابتدای خیابان حیدری شمالی. جنب مجتمع قضایی یافت آباد برگزار می شود و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 66207068 تماس بگیرند.

نظر شما